Κυριακή 28 Μαρτίου 2021

Πράσινοι: Στο ευρωκοινοβούλιο η αδιαφάνεια για το Webex και τα προσωπικά μετα-δεδομένα των μαθητών


 Στο ευρωκοινοβούλιο φέρνει το νέο κόμμα των Πράσινων το θέμα της αδιαφανούς σύμβασης του υπουργείου Παιδείας με τη Cisco, αλλά και της ανεξέλεγκτης διάθεσης μέσω της πλατφόρμας Webex προσωπικών δεδομένων, έστω και ανώνυμων, για το σύνολο σχεδόν των παιδιών και εφήβων της χώρας. Τονίζουν ότι στις τωρινές συνθήκες η τηλεκπαίδευση είναι απαραίτητη, όχι όμως και με κάθε τίμημα.

Από την ομάδα των Πράσινων/EFA στο ευρωκοινοβούλιο, την ερώτηση του νέου κόμματος των Πράσινων καταθέτουν από κοινού οι ευρωβουλευτές Niklas Nienass από τους Γερμανούς Πράσινους και Mikulas Peksa από το Κόμμα Πειρατών της Τσεχίας.

Στην ερώτηση τονίζονται:

  • Η αδιαφάνεια στην επιλογή της πλατφόρμας Webex για την τηλεκπαίδευση όλων των δημόσιων σχολείων της χώρας και η επιλογή να μην ζητηθεί καμιά άλλη ανταγωνιστική προσφορά και να κρατηθεί στο σκοτάδι η αρχική σύμβαση δωρεάς μέχρι και λίγο μετά τη λήξη της.
  • Ο ρητός όρος της σύμβασης για ελεύθερη επιχειρηματική χρήση από τη Cisco των Διοικητικών Δεδομένων, Δεδομένων Τηλεμετρίας και Υποστηρικτικών Δεδομένων που συλλέγονται από την τηλεκπαίδευση. Τα δεδομένα αυτά είναι μεν ανώνυμα, περιλαμβάνουν όμως τα IP όλων των υπολογιστών που χρησιμοποιούνται για τηλεκπαίδευση από το σύνολο των μαθητών. Επιτρέπουν έτσι αναλυτική «χαρτογράφηση» των παιδιών και των εφήβων όλης της χώρας, ανά ηλικιακή ομάδα και περιοχή κατοικίας, ακόμη και παρά την ενδεχόμενη αντίθεση των ίδιων και των γονιών τους, καθώς η τηλεκπαίδευση είναι υποχρεωτική και το Webex δεν επιτρέπει χρήση VPN για απόκρυψη της ταυτότητας IP του υπολογιστή.

Ένα χρόνο μετά το ξεκίνημα της πανδημίας, κανείς δεν γνωρίζει ακόμη τα πραγματικά κριτήρια με τα οποία επιλέχθηκε, για τα δημόσια σχολεία όλης της χώρας, ένα σύστημα που έχει επικριθεί για σοβαρά προβλήματα σε εκτεταμένη χρήση για σχολικά μαθήματα και δεν φαίνεται να έχει υιοθετηθεί για τηλεκπαίδευση σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες.

Τα προβλήματα διαφάνειας είναι αναμφισβήτητα. Συγκριτικές προσφορές δεν ζητήθηκαν ούτε καν με συνοπτικές προσκλήσεις, παρόλο που ο μικρός αριθμός διαθέσιμων συστημάτων το επέτρεπε και σε συνθήκες επείγοντος: ακόμη και για δωρεάν προσφορά, άλλα συστήματα μπορούν να έχουν μεγαλύτερη αξιοπιστία ή να είναι διαθέσιμα με πολύ καλύτερους όρους. Ιδιαίτερα στην πρόσφατη σύμβαση ανανέωσης των 2 εκ. ευρώ, δεν υπήρχε καν ζήτημα επείγοντος: η διαγωνιστική διαδικασία μπορούσε και όφειλε να είχε ξεκινήσει έγκαιρα, καθώς το υπουργείο Παιδείας γνώριζε πότε έληγε η αρχική δωρεά. Όφειλε επίσης να είχε πραγματοποιήσει έγκαιρη και πλήρη αξιολόγηση της απόδοσης του Webex για σκοπούς τηλεκπαίδευσης, συγκρίνοντάς την με εκείνη των αντίστοιχων συστημάτων που επιλέχθηκαν στις υπόλοιπες ευρωπαϊκές χώρες.

Στα προσωπικά μετα-δεδομένα 1,5 εκατομμυρίου μαθητών και εκπαιδευτικών, η ανωνυμία των στοιχείων δεν επαρκεί για να προστατεύσει τους μαθητές: χρειάζεται να είναι ανώνυμη και η ταυτότητα IP του υπολογιστή που χρησιμοποιούν, κάτι που πλατφόρμες όπως το Webex δεν επιτρέπουν.

Η σύμβαση με το υπουργείο Παιδείας επιτρέπει δυστυχώς ρητά στη Cisco να επεξεργάζεται τα δεδομένα αυτά «για τους επιχειρηματικους της σκοπούς», κάνοντας έτσι για πρώτη φορά εφικτή μια αναλυτική «χαρτογράφηση» όλων σχεδόν των μαθητών της χώρας, μέσω των υπολογιστών τους, ανά ηλικιακή ομάδα και περιοχή κατοικίας. Μια τέτοια ομαδοποιημένη επεξεργασία δεδομένων, που αφορά το σύνολο των παιδιών και των εφήβων μιας ολόκληρης χώρας, προχωρά πολύ περισσότερο από τις επεξεργασίες άλλων εταιριών, που συγκεντρώνουν μετα-δεδομένα από την ατομική χρήση κάθε υπολογιστή. Αν μάλιστα τα στοιχεία της Cisco από την τηλεκπαίδευση διασταυρωθούν, όπως ρητά επιτρέπει η σύμβαση, με στοιχεία που έχουν συγκεντρώσει άλλες εταιρίες για τους ίδιους υπολογιστές, όπως από λογαριασμούς ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης η εμπορική τους αξία θα είναι ακόμη μεγαλύτερη: αυτή θα είναι και το κύριο οικονομικό όφελος της Cisco από τη σύμβαση.

Για τους μαθητές και τις οικογένειές τους κάτι τέτοιο σημαίνει ότι, ακόμη και χωρίς τη συγκατάθεσή τους, θα φθάνουν στους υπολογιστές των παιδιών:

  • ακόμη πιο στοχευμένες διαφημίσεις με αποδέκτη τα παιδιά, συχνά επιθετικές ή παραπλανητικές
  • αλλά και ακόμη πιο κατευθυνόμενη ενημέρωση, προσαρμοσμένη και αυτή στο προφίλ που θα διαμορφώνεται για τον υπολογιστή τους.

Για τους Πράσινους, αποτελεί δικαίωμα κάθε παιδιού και κάθε οικογένειας να προστατεύεται από όλα αυτά. Υπάρχουν νόμοι που ορίζουν ελάχιστο όριο ηλικίας για πρωτοβουλίες όπως άνοιγμα λογαριασμού σε Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης. Υπάρχουν εφαρμογές Γονικού Ελέγχου, προγράμματα Ελεύθερου Λογισμικού, VPN για απόκρυψη της ταυτότητας IP του υπολογιστή, αλλά και η δυνατότητα κάθε οικογένειας να αποφασίζει τι θα επιτρέψει στα παιδιά της για το Διαδίκτυο και από ποια ηλικία.

Η υποχρεωτική συμμετοχή των παιδιών στην τηλεκπαίδευση, κάνει απαραίτητο να προβλέπονται και σε αυτήν ανάλογες δυνατότητες προστασίας, για κάθε παιδί και κάθε οικογένεια. Κανείς και καμία υπουργός δεν έχει δικαίωμα να αναιρεί την προστασία αυτή για χάρη οποιουδήποτε προμηθευτή του Δημοσίου και μάλιστα με αδιαφανείς διαδικασίες.

Στο νέο κόμμα των Πράσινων αγωνιζόμαστε για Παιδεία που θα σέβεται την προσωπικότητα των μαθητών, θα καλλιεργεί την ικανότητά τους για μάθηση και θα τηρεί τους κανόνες διαφάνειας και λογοδοσίας. Η σημερινή μας πρωτοβουλία στο ευρωκοινοβούλιο, για να ελεγχθεί η νομιμότητα των κυβερνητικών χειρισμών για το Webex, φιλοδοξούμε να αποτελέσει βήμα σε αυτή την κατεύθυνση.

Ακολουθεί το κείμενο της ερώτησης στο ευρωκοινοβούλιο:

Η πλατφόρμα Webex θεσπίστηκε ως το βασικό εργαλείο τηλεκπαίδευσης για περίπου 1,5 μαθητές ηλικίας 5-18 ετών σε όλα τα δημόσια σχολεία της Ελλάδας. Η χρήση της προβλήθηκε ως δωρεάν παραχώρηση, αλλά δεν δημοσιοποιήθηκε ούτε η σύμβαση δωρεάς [1] ούτε η διάρκειά της [2].

Πρόσφατα δημοσιοποιήθηκε [3] σύμβαση 2 εκατομμυρίων ευρώ, [4], για παράταση της χρήσης της στη δημόσια εκπαίδευση για ένα ακόμη έτος. Προσφορές άλλων εταιριών δεν φαίνεται ούτε να ζητήθηκαν ούτε να λήφθηκαν υπόψη, με την ελληνική κυβέρνηση να επικαλείται έκτακτη ανάγκη λόγω της πανδημίας. Η σύμβαση επιτρέπει στον πάροχο απεριόριστη χρήση για επιχειρηματικούς σκοπούς των μετα-δεδομένων [5] που θα συλλεχθούν [6]. Σε αυτά περιλαμβάνονται και οι διευθύνσεις IP των υπολογιστών όλων σχεδόν των ανηλίκων στην Ελλάδα, ακόμη και παρά την ενδεχόμενη αντίθεση των γονέων τους, καθώς η δημόσια τηλεκπαίδευση είναι υποχρεωτική και το Webex δεν επιτρέπει χρήση VPN για απόκρυψη της ταυτότητας IP του υπολογιστή [7].

Ερωτάται η Ευρωπαϊκή Επιτροπή:

  • Είναι συμβατή με τη νομοθεσία της Ε.Ε. για τον ανταγωνισμό, η παράλειψη της ελληνικής κυβέρνησης να εξετάσει περισσότερες από μια επιλογές για πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης και να δημοσιοποιήσει την αρχική σύμβαση δωρεάς [8];
  • Είναι συμβατή με τη νομοθεσία της ΕΕ για τα δεδομένα και για την προστασία της παιδικής ηλικίας, η απουσία κάθε δυνατότητας αντιρρήσεων για συλλογή και χρήση δεδομένων από μια πλατφόρμα με υποχρεωτική χρήση για το σύνολο σχεδόν των ανηλίκων στην Ελλάδα;

Παραπομπές:

[1] Δελτίο Τύπου του ΥΠΘ, 23-03-21 “ΣΥΡΙΖΑ συνώνυμο του λαϊκισμού και του ψεύδους και για την τηλεκπαίδευση”

[2] μέχρι τέλος Ιανουαρίου 2021, όπως αποκαλύφθηκε μόλις τον Μάρτιο του 2021.

[3] μεταξύ Cisco και Ελληνικού Δημοσίου, στο πλαίσιο του προγράμματος ΣΥΖΕΥΞΙΣ ΙΙ ΣΥΖΕΥΞΙΣ ΙΙ | ΣΥΖΕΥΞΙΣ (syzefxis.gov.gr)

[4] τηλεκπαίδευση.pdf (moneyreview.gr)

[5] από-προσωποποιημένα Διοικητικά Δεδομένα, Δεδομένα Τηλεμετρίας ή Υποστηρικτικά Δεδομένα.

[6] “Σκάνδαλο Cisco με υπογραφή Κεραμέως – Εδωσε δεδομένα 1,5 εκατ. πολιτών και χρήματα στην εταιρία – Παιδεία” News 24/7

[7] επιτρέποντας στη Cisco να τους χαρτογραφήσει ανά ηλικιακή ομάδα και περιοχή κατοικίας (και πιθανόν ακόμη περισσότερο, αν μοιραστεί τα μετα-δεδομένα και με άλλες εταιρίες), εκθέτοντας τους ανηλίκους σε στοχευμένες διαφημίσεις και πιθανή κατευθυνόμενη πληροφόρηση.

[8] c_17920060801el00020007.pdf (europa.eu)

ΠΗΓΗ: www.candiadoc.gr

ΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΤΕΘΕΙ ΣΤΟΝ ΑΡΕΙΟ ΠΑΓΟ ΜΕ ΑΡΙΘΜΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ 6199/2015 ΣΥΝΕΠΩΣ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΑΕΡΑ ΚΑΙ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΕΣ ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΨΗΦΟΘΗΡΙΑ.


ΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ

ΝΕΥΡΑΛΓΙΚΟΙ ΚΥΡΙΟΙ ΑΞΟΝΕΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ

1.0. ΠΑΙΔΕΙΑ


Η Ελλήνων Πολιτεία θεωρεί την παιδεία ως τον κρισιμότερο και πιο νευραλγικό τομέα της κοινωνίας. Το πρόγραμμα είναι να διαθέσει τεράστια κεφάλαια ώστε να δημιουργηθεί η υλικοτεχνική δομή για την άριστη και πλήρη παιδεία των Ελληνόπουλων.
Ο σκοπός της Ελλήνων Πολιτείας είναι η πλήρης και ολοκληρωμένη παιδεία. Το κτίσιμο του πνεύματος και του σώματος είναι υποχρέωση την Πολιτείας η οποία αναλαμβάνει πλήρως ως καθήκον της ενώπιον του Γένους μας.
1.1. Τα σχολεία θα είναι τα εκκολαπτήρια των νέων Ελληνικών Γενεών και θα λειτουργούν για την παραγωγή των νέων πολιτών με τη δόμηση του σώματός τους, της ψυχής τους και του πνεύματος τους ώστε να αξιώνονται για να πάρουν την Ελλήνων Πολιτεία στα χέρια τους.
1.2. Τα σχολεία χωρίς κανένα οικονομικό περιορισμό θα έχουν ότι κάθε σύγχρονη υλικοτεχνική υποδομή απαιτεί για την επίτευξη του σκοπού τους μέχρι θέατρα για παραστάσεις μάθησης όπως μας κληροδότησαν οι προγονοί μας. Αυτό σημαίνει ότι το σχολείο θα ικανοποιεί και θα αναπτύσσει όλη την δημιουργική ικανότητα των Ελληνόπουλων. Εκτός από την παιδεία της πνευματικής μάθησης κάθε σχολείο θα έχει όλες τις υποδομές αθλοπαιδιών σε ατομικά και σε συλλογικά αθλήματα. Οι αθλητικοί σύλλογοι, τα σωματεία κλπ δεν θα έχουν λόγο ύπαρξης στην Ελλήνων Πολιτεία εφόσον θα ενσωματώνονται από λειτουργικής άποψης με τα σχολεία. Σε οποιοδήποτε άθλημα έχει ταλέντο, έφεση ή αρέσκεια το Ελληνόπουλο θα έχει την ευκαιρία να την εξασκεί εντός των εγκαταστάσεων του σχολείου του.
1.3. Αυτό βέβαια προϋποθέτει τον πλήρη εξοπλισμό και την απαραίτητη στελέχωση από τους ικανότερους εκπαιδευτές – προπονητές για κάθε συγκεκριμένο άθλημα. Έτσι θα υπάρχει μια ταυτόχρονη παιδεία των Ελληνόπουλων και στο σώμα και στο πνεύμα γιατί και τα δύο πρέπει ταυτόχρονα να γυμνάζονται.
1.4. Επίσης κάθε σχολείο θα περιλαμβάνει τις πιο άρτιες εγκαταστάσεις για την κάλυψη των έμφυτων τάσεων που υπάρχουν στον άνθρωπο για την ανάδειξη της καλαισθησίας με την τέχνη. Κάθε Ελληνόπουλο θα μπορεί να συμμετέχει σε εκπαιδευτικό πρόγραμμα μάθησης μουσικής, σε οποιοδήποτε μουσικό όργανο αρέσκεται καθώς και φωνητικής έκφρασης.
1.5. Ιδιαίτερη βαρύτητα θα δοθούν για την κάλυψη των καθαρά Ελληνικών τεχνών, έκφρασης της καλαισθησίας όπως θέατρο, ζωγραφική, γλυπτική, αγγειοπλαστική και κάθε μορφή καλλιτεχνίας.
1.6. Το Ελληνόπουλο θα έχει ολοκληρωμένο πρόγραμμα παιδείας μάθησης, εξάσκησης, προετοιμασίας, εκγύμνασης σωματικής- πνευματικής, μόνο εντός του σχολείου .
1.7. Σήμερα το εκπαιδευτικό σύστημα του καθεστώτος σκοτώνει την δημιουργική φαντασία, την πραγματική έφεση μάθησης των παιδιών από την πρώτη στιγμή που έρχεται σε επαφή μαζί τους. Το εκπαιδευτικό καθεστωτικό σύστημα θέλει να καταστρέφει την κριτική ικανότητα και την δημιουργική έφεση με το να εντάσσει όλους τους μαθητές σε ένα πλαίσιο αναπαραγωγής συγγραμμάτων και ιδεών που να μπορεί να καθοδηγεί σκέψη και πράξη σύμφωνα με το σχεδιασμό που κάνουν για να εξυπηρετούνται αλλότρια προς το Έθνος μας συμφέροντα και συγκεκριμένες ομάδες (στοές, μασονικές εταιρείες, μασονικά εκπαιδευτικά συμβούλια, δογματικό ιερατείο κλπ).
1.8. Αυτό επιβάλλει την αλλαγή όλων των συγγραμμάτων που είναι για να εγκλωβίζουν την σκέψη του ανθρώπου σε σκέψεις οι οποίες δεν είναι αληθινές και δεν προάγουν το υπαρκτό και το αληθινό. Η Ελλήνων Πολιτεία θα καθιερώσει μέσα από τις δομές της συγγράμματα τα οποία θα πραγματεύονται μόνο με το πραγματικό και αληθινό της Κοσμοθέασης (Κοσμοθέαση είναι οτιδήποτε προσλαμβάνεται από τις αισθήσεις και γίνεται αντιληπτό μέσω της νοητικής διεργασίας ως αληθινό και υπαρκτό) και της συμπαντικής θέσης του ανθρώπου που βρίσκεται στον πλανήτη γη. Τα συγγράμματα μας μέσα στα πλαίσια του αληθινού και του υπαρκτού θα είναι απόρροια της Πανάρχαιας Ελληνικής Γραμματείας μας και της ανελιγμένης σύγχρονης γνώσης που προέρχεται από την κυτταρική μας μνήμη.
1.9. Θα ενισχύει η Παιδεία την δημιουργική φαντασία και την κριτική ικανότητα για κρίση γιατί ο αυριανός Πολίτης πρέπει να μετέχει «κρίσεως και αρχής» σε οτιδήποτε υπάρχει ώστε να διακρίνει τι είναι δικό του τι είναι μέσα από την Κοσμοθέαση του και τι όχι (Κοσμοθέαση είναι οτιδήποτε προσλαμβάνεται από τις αισθήσεις και γίνεται αντιληπτό μέσω της νοητικής διεργασίας ως αληθινό και υπαρκτό).
1.10. Μεγάλη βαρύτητα θα δοθεί στην Τρίτη βαθμίδα Παιδείας όπου θα διδάσκονται με δημιουργική κατεύθυνση, πραγματικές επιστήμες, σε πραγματική βάση.
1.11. Η Τρίτη βαθμίδα θα αποτελέσει το όχημα ανάπτυξης κάθε επιμέρους κλάδου ο οποίος θα αφορά τον εκπαιδευτικό, κοινωνικό, παραγωγικό τομέα της Πολιτείας μας. Θα καθιερωθεί η αληθινή θεϊκή μας γλώσσα σε όλες τις βαθμίδες μέσα από τον κλάδο της Φιλολογίας.
1.12. Οι τεχνολογικές σχολές θα αναπτύξουν οτιδήποτε χρειάζεται ο άνθρωπος και αυτό θα είναι μόνο μέσα στην νομοτελειακή θέση του ανθρώπου όπως πραγματικά αληθινά φάρμακα τα οποία δεν θα έχουν μία ένδειξη και πενήντα αντενδείξεις και ούτε θα παράγονται από εταιρείες οι οποίες ενδιαφέρονται μόνο για το κέρδος παρά τις βλάβες και τις συνέπειες που προξενούν, αλλά θα είναι μόνο προς όφελος του ανθρώπου.
1.13. Οτιδήποτε εξελίσσεται στην Τρίτη βαθμίδα θα είναι πάντα σε απόλυτη συνεργασία με τον παραγωγικό ιστό της Πολιτείας ώστε κάθε καινοτομία κάθε νεοτερισμός να εφαρμόζεται άμεσα προς όφελος ολόκληρης της κοινωνίας.
1.14. Η Παιδεία στην Ελλήνων Πολιτεία θα είναι το πανίσχυρο εργαλείο για την παραγωγή Ελλήνων Πολιτών με κρίση, επίγνωση και αυτογνωσία έτσι όπως πρέπει να είναι κάθε Έλληνας «Πολίτης».
1.15. Ιδιαίτερη σημασία θα δοθεί στους εκπαιδευτικούς κάθε βαθμίδας. Το λειτούργημα του εκπαιδευτικού στην Ελλήνων Πολιτεία είναι ύψιστο. Οι δάσκαλοι των Ελλήνων οφείλουν να προάγουν μόνο το πραγματικό και αληθινό και με κανένα τρόπο το δογματικό. Η Ελλήνων Πολιτεία για το τεράστιο έργο που θα παρέχουν θα τους τιμά και ηθικά και οικονομικά. Είναι όμως υποχρέωση τους να προάγουν με τον πιο άρτιο και άριστο τρόπο το Ελλάνιο Αξιακό Σύστημα δηλαδή τις Αξίες, τις Αρχές και τους Πολιτειακούς μας νόμους γινόμενοι οι ίδιοι φορείς αυτών. Οφείλουν προτάσσοντας την υποχρέωση έναντι του λειτουργήματος τους να υπερβαίνουν κάθε προσωπική τους ή οικογενειακή τους κατάσταση και να υπηρετούν άριστα την θέση για την οποία τους θεώρησε άξιους και τους έδωσε η Πολιτεία. Η Πολιτεία θα τους επιβραβεύει για τα αποτελέσματα της μετάδοσης του Ελληνικού Αξιακού Συστήματος, των γνώσεων, της κριτικής ικανότητος των εκπαιδευόμενων αλλά θα τους τιμωρεί για κάθε διαστρέβλωση του Αξιακού μας καθώς και κάθε συμπεριφορά τους η οποία προσβάλλει, θίγει, μειώνει την οντολογική θέση κάθε Έλληνα Ιθαγενή εκπαιδευόμενου καθώς και την προσωπικότητά του. Θα τιμωρείται σύμφωνα με τους νόμους της Πολιτείας.

ΚΑΛΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΡΟΣΚΑΛΟΥΜΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΥΣΤΑΤΗ ΩΡΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΔΕΡΦΟΥΣ ΜΑΣ ΝΑ ΕΝΩΘΟΥΜΕ,ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΟΙΚΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΩΣΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΤΙΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΘΑ ΕΚΤΕΛΕΣΟΥΝ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΟΛΟΙ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΘΕΣΗ!!!
ΤΩΡΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΕΛΑ ΜΑΖΙ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΛΟΥΤΟ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΣΧΥ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΥΝΑΜΗ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΣΟΥ.




ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
6977868000 - 6907847307
esymygdonias@gmail.com
isaakostas@gmail.com


ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ Ε.ΣΥ ΜΥΓΔΟΝΙΑΣ FB:
https://www.facebook.com/pg/esymygdonias

ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΜΥΓΔΟΝΙΑΣ YOUTUBE
https://www.youtube.com/channel/UC1GX6dXuXx706l-nfsST_8w/videos

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ:https://www.e-synews.gr

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ:
https://www.dropbox.com/s/pln8t496h3ro6ix/ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ-ΔΗΛΩΣΕΙΣ-ΕΣΥ-25-10-2015.pdf?dl=0


ΙΔΡΥΤΙΚΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ:
https://www.dropbox.com/s/vyaw1vtv3m8y11p/ΔΙΑΚHΡYΞΗ-ΕΣΥ-ΤΕΛΙΚΟ.pdf?=0

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου