Δέκα διαγωνισμούς ΣΔΙΤ θέλει να προκηρύξει φέτος η κυβέρνησηΣειρά νέων διαγωνισμών με Σύμπραξη Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ) προετοιμάζει το υπουργείο Υποδομών και άλλα υπουργεία, με στόχο οι περισσότεροι να προκηρυχθούν εντός της φετινής χρονιάς.
Πρόκειται για έργα ο προϋπολογισμός των οποίων ξεπερνά τα 2,5 δισ. ευρώ και αφορούν διαχείριση δικτύων, υδάτων, οδικούς άξονες αλλά και κτίρια του Δημοσίου.
1. Το μεγαλύτερο, με προϋπολογισμό που μπορεί να φτάσει και το μισό δισ. ευρώ, αφορά τη συντήρηση του σιδηροδρομικού δικτύου της χώρας για τα επόμενα χρόνια και αναμένεται να προκηρυχθεί από τον ΟΣΕ. Πρόκειται για σχέδιο που έχει βαλτώσει εδώ και μία δεκαετία εξαιτίας των αντιδράσεων από συνδικαλιστές του οργανισμού. Ομως η Ευρωπαϊκή Ενωση έχει ζητήσει, μεταξύ άλλων, και βιώσιμο σχέδιο για την αναβάθμιση και τη συντήρηση του υφιστάμενου σιδηροδρομικού δικτύου, καθώς η σημερινή κατάσταση περιορίζει τη δυνατότητα κυκλοφορίας αμαξοστοιχιών.
2. Το δεύτερο μεγαλύτερο έργο αφορά την ανακατασκευή, τη συντήρηση και τη λειτουργία του εξωτερικού υδροδοτικού συστήματος της ΕΥΔΑΠ, με προϋπολογισμό που αγγίζει τα 420.000.000 ευρώ. Και γι’ αυτό το έργο, όπως και για το αντίστοιχο του ΟΣΕ, υπάρχουν σοβαρές αντιδράσεις στο εσωτερικό της ΕΥΔΑΠ.
Πάντως, εδώ και μήνες το υπουργείο Υποδομών έχει προχωρήσει στην πρόσληψη συμβούλου, ο οποίος θα εξετάσει το μοντέλο υλοποίησης των έργων συντήρησης και αναβάθμισης των σχετικών υποδομών. Υπενθυμίζεται ότι από το 2005 η ΕΥΔΑΠ δεν πληρώνει στο Δημόσιο το κόστος του αδιύλιστου νερού, προσφέροντας ως αντάλλαγμα το κόστος συντήρησης του δικτύου μεταφοράς του από τη δυτική Ελλάδα και τη Βοιωτία.
3. Το τρίτο σε μέγεθος έργο είναι η λειτουργία και η συντήρηση του μετρό της Θεσσαλονίκης, που έχει εκτιμώμενο ύψος κοντά στα 400.000.000 ευρώ. Είναι το πρώτο έργο τέτοιου είδους που θα υλοποιηθεί στην Ελλάδα, καθώς πρώτη φορά θα παραχωρηθεί
σε ιδιώτες η διαχείριση δικτύου μετρό. Πρόκειται για απαίτηση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, η οποία χρηματοδοτεί το έργο κατασκευής του μετρό στη Θεσσαλονίκη, που παρουσιάζει
τεράστιες καθυστερήσεις και, σύμφωνα με το τελευταίο χρονοδιάγραμμα, θα παραδοθεί τον Απρίλιο του 2023. Αρκετοί θεωρούν δύσκολη την τήρηση του συγκεκριμένου χρονοδιαγράμματος, ωστόσο στην κυβέρνηση και στο υπουργείο Υποδομών δεν έχουν μέχρι στιγμής μεταφέρει εκ νέου προς τα πίσω την ολοκλήρωση του έργου που άρχισε το 2006…
Δικαστικά μέγαρα
4. Προϋπολογισμό περί τα 300.000.000 ευρώ έχει το πακέτο των τριών διαγωνισμών με Συμπράξεις Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα για την κατασκευή έξι νέων δικαστικών μεγάρων καθώς και την ανακατασκευή άλλων έξι. Προ ημερών προκηρύχθηκαν οι κλειστοί
διαγωνισμοί, με πρόσκληση τριών εταιριών, ώστε να επιλεγούν οι σύμβουλοι που θα προετοιμάσουν τους τρεις διαγωνισμούς ΣΔΙΤ.
Στον πρώτο διαγωνισμό εντάσσονται η ανέγερση του νέου Δικαστικού Μεγάρου Ηρακλείου καθώς και η ανακατασκευή των υφιστάμενων δικαστικών μεγάρων σε Ρέθυμνο και Χανιά. Στον δεύτερο διαγωνισμό ΣΔΙΤ εντάσσονται η ανέγερση των νέων δικαστικών μεγάρων σε Κιλκίς, Σέρρες και Εδεσσα καθώς και η ανακατασκευή του Δικαστικού Μεγάρου Θεσσαλονίκης. Στον διαγωνισμό εντάσσονται η κατασκευή των νέων δικαστικών μεγάρων σε Λαμία και Βόλο και η ανακατασκευή των κτιρίων που χρησιμοποιούν τα δικαστήρια σε Λάρισα, Καρδίτσα και Τρίκαλα. Οι ανάδοχοι θα αναλάβουν την κατασκευή των νέων κτιρίων ή την αναβάθμιση των υφισταμένων αλλά και τη συντήρησή τους.
5. Μέσα στη φετινή χρονιά αναμένεται να προκηρυχθεί ο διαγωνισμός για το νέο κτίριο που θα στεγάσει τις υπηρεσίες της Γενικής Γραμματείας Υποδομών, προϋπολογισμού 112.000.000 ευρώ, στην οδό Πειραιώς, αλλά και ο διαγωνισμός για την κατασκευή και τη συντήρηση 17 νέων σχολικών μονάδων στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, ύψους άνω των 120.000.000 ευρώ.
6. Στο υπουργείο Υποδομών εκτιμούν ότι μέσα στη φετινή χρονιά θα προχωρήσει στο δεύτερο στάδιο και ο διαγωνισμός για την κατασκευή και τη λειτουργία του τμήματος «Χερσόνησος – Νεάπολη» του Βόρειου Οδικού Αξονα Κρήτης (ΒΟΑΚ). Είχε
προκηρυχθεί προ διετίας, με προϋπολογισμό 290.000.000 ευρώ, και αρχικό ενδιαφέρον είχαν εκδηλώσει οι Ακτωρ Παραχωρήσεις, ΤΕΡΝΑ, ΑΒΑΞ σε κοινοπραξία με την επενδυτική εταιρία Marguerite, Shikun & Binui και η κοινοπραξία Μυτιληναίος -Acciona – Intertoll. Στο υπουργείο ανακοίνωσαν προ ημερών ότι βρίσκονται σε εξέλιξη οι διαδικασίες αδειοδότησης του έργου από το Κεντρικό Αρχαιολογικό Συμβούλιο και το υπουργείο Περιβάλλοντος για την έγκριση των περιβαλλοντικών όρων.
7. Σε εξέλιξη είναι και ο διαγωνισμός για το έργο «Αναβάθμιση της Ανατολικής Εσωτερικής Περιφερειακής Θεσσαλονίκης με ΣΔΙΤ», το γνωστό ως «Flyover», προϋπολογισμού 370.000.000 ευρώ. Οι πέντε διαγωνιζόμενοι που εκδήλωσαν ενδιαφέρον για το έργο είναι οι ΑΒΑΞ, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, Ακτωρ Παραχωρήσεις, Intrakat και η κοινοπραξία Μυτιληναίος – Intertoll Europe Zrt.
Φοιτητικές κατοικίες, σχολεία, πανεπιστημιακά κτίρια
Σε εξέλιξη βρίσκονται και τρεις διαγωνισμοί για την κατασκευή φοιτητικών κατοικιών σε Κρήτη, Θράκη και Θεσσαλία με ΣΔΙΤ, καθώς και οι διαγωνισμοί για κτίριο της Ακαδημίας Αθηνών και για κατασκευή και συντήρηση σχολικών κτιρίων στα Χανιά. Επτά υποψήφιοι είχαν εκδηλώσει ενδιαφέρον και στους τρεις διαγωνισμούς που αφορούν την κατασκευή και τη συντήρηση φοιτητικών κατοικιών.
Πρόκειται για τους ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, Ακτωρ Παραχωρήσεις, ΑΒΑΞ, Archirodon, Intrakat, ΘΕΜΕΛΗ και η κοινοπραξία Μυτιληναίος – ΑΤΕΣΕ. Ο τελευταίος διαγωνισμός αφορούσε το έργο κατασκευής φοιτητικών εστιών και άλλων πανεπιστημιακών εγκαταστάσεων σε Βόλο και Λαμία μέσω ΣΔΙΤ που προωθεί το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας.
Τα ίδια επτά σχήματα είχαν εκδηλώσει ενδιαφέρον και στον διαγωνισμό του Πανεπιστημίου Κρήτης, του μεγαλύτερου κτιριακού έργου που προωθείται στην Ελλάδα με ΣΔΙΤ,
προϋπολογισμού 207.000.000 ευρώ. Στη δεύτερη φάση πέρασαν οι έξι όμιλοι, πλην ΘΕΜΕΛΗ.
Τα ίδια σχήματα συμμετέχουν και στον διαγωνισμό για το ΣΔΙΤ «Υλοποίηση φοιτητικών εστιών, εκπαιδευτικών, ερευνητικών και λοιπών υποδομών του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης», προϋπολογισμού 105.400.000 ευρώ.
Τρεις όμιλοι (ΑΚΤΩΡ Παραχωρήσεις, ΑΒΑΞ, ΑΤΕΣΕ – Μυτιληναίος) συμμετέχουν στον διαγωνισμό για τις οκτώ σχολικές μονάδες του Δήμου Χανίων, προϋπολογισμού 33.700.000 ευρώ, μαζί με την ανάπλαση κεντρικού πάρκου της πόλης.
ΠΗΓΗ: NEWSBREAK.GR
ΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΤΕΘΕΙ ΣΤΟΝ ΑΡΕΙΟ ΠΑΓΟ ΜΕ ΑΡΙΘΜΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ 6199/2015 ΣΥΝΕΠΩΣ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΑΕΡΑ ΚΑΙ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΕΣ ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΨΗΦΟΘΗΡΙΑ.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ
ΝΕΥΡΑΛΓΙΚΟΙ ΚΥΡΙΟΙ ΑΞΟΝΕΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ
10.0 ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΚΟΣ ΚΑΙ ΧΩΡΟΤΑΞΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ
Σήμερα παρότι ο πολίτης πληρώνει τέλη κυκλοφορίας – διόδια, έχει στη διάθεση του άθλιο και ανύπαρκτο οδικό δίκτυο, που δεν συντηρείται ούτε επιφανειακά, ούτε τα φρεάτια απορροής, με ανύπαρκτα πεζοδρόμια, χωρίς πρόσβαση για ανθρώπους με ειδικές ανάγκες, με σπάνιο νυχτερινό φωτισμό κλπ.
10.1. Καταρχήν είναι προγραμματισμένη η αναβάθμιση όλων των υπαρχόντων Εθνικών δικτύων.
10.2. Θα επενδυθούν όλα όσα χρειαστούν για την αναβάθμιση των ανωτέρων ειδικά μέσα στις πόλεις με άριστη ποιότητος άσφαλτο, αντιολισθητική, επίπεδη, χωρίς προεξοχές κτλ.
10.3. Θα αναβαθμιστούν τα πεζοδρόμια και όπου υπάρχει διέλευση πεζών.
10.4. Θα δημιουργηθούν ορθά δομημένοι χώροι στάθμευσης, υπογείως ή υπεργείως ούτως ώστε να διευκολύνεται η διακίνηση των αυτοκινήτων στις μεγαλουπόλεις.
10.5. Θα δημιουργηθούν χώροι – πνεύμονες πράσινου και θα αναπλαστούν οι υπάρχοντες, που θα φυλάσσονται με μόνιμο προσωπικό ασφαλείας, με στόχο την ευχαρίστηση και απόλαυση των πολιτών και για να αποφεύγεται η κατάληψή τους από περιθωριακές, εγκληματικές ομάδες κλπ.
10.6. Είναι στο πρόγραμμα της Ελλήνων Πολιτείας να δημιουργηθούν χιλιάδες χώροι όπου θα μπορούν οι πολίτες να καλύπτουν την αισθητική τους, να μπορούν να απολαμβάνουν τα τοπία και να εναρμονίζονται με το περιβάλλον.
10.7. Επίσης θα γίνει αναβάθμιση όλων των γεφυρών που υπάρχουν, γιατί η σημερινή κατάσταση του 2015 τείνει να εξομοιωθεί με την μεταπολεμική περίοδο.
10.8. Θα διορθωθούν οι φωτισμοί και θα δημιουργούν υποστηρικτικές υπηρεσίες στους δημόσιους χώρους ούτως ώστε να υπάρχει αισθητική, να εκφράζεται η τέχνη, να προσφέρουν άνεση και να αποφορτίζουν τις μεγαλουπόλεις από το θόρυβο, τη μόλυνση και τη μετακίνηση.
10.9. Η Ελλήνων Πολιτεία από τη στιγμή, που θα αναλάβει την ευθύνη της διακυβέρνησης, έχει πρόγραμμα να καταστήσει όλη την Ελλάδα ένα απέραντο εργοτάξιο Εθνικής ανάπτυξης.
10.10. Τα κονδύλια που θα δαπανηθούν για αυτό είναι δεδομένα και άφθονα. Θα κατασκευαστούν δύο παράλληλοι αυτοκινητόδρομοι με τις πιο σύγχρονες προδιαγραφές ασφάλειας και τεχνολογίας, που θα καλύπτουν το δυτικό και ανατολικό τμήμα της καθ’ όλο το μήκος της χώρας. Οι ανωτέρω θα διασυνδέονται μεταξύ τους ανά διαστήματα ώστε να εξυπηρετούνται όλες οι ενδιάμεσες περιοχές. Ο ίδιος σχεδιασμός θα εφαρμοστεί και στην νησιωτική Ελλάδα.
10.11. Μέλημα της Πολιτείας είναι η πρόσβαση και στο πιο απομακρυσμένο χωριό με σύγχρονο αυτοκινητόδρομο. Αυτό θα δώσει την δυνατότητα της εκμετάλλευσης και χρησιμοποίησης για οίκηση και ανάπτυξη περιοχών που μέχρι σήμερα είναι απρόσβατες.
10.12. Θα γίνουν υποδομές ώστε ο πληθυσμός να κατανέμεται οικιστικά σε όλη την επιφάνεια σε οικιστικούς οργανωμένους χώρους για να μπορέσει ο άνθρωπος να ζήσει σε περιβάλλον που καλύπτει την ευαισθησία του.
10.13. Σκοπός αυτής της διαδικασίας είναι η δημιουργία πόλεων και κωμοπόλεων ώστε κάθε πολίτης να ζει στο φυσικό περιβάλλον και να είναι σε επαφή με αυτό για να μπορέσει ενεργειακά να καλύψει την αρμονία που χρειάζεται.
10.14. Οι οικιστικές περιοχές, που θα δημιουργηθούν, θα καλύπτουν όλες τις ανάγκες των πολιτών με υψηλών προδιαγραφών υποδομές πχ αποχετευτικό, ηλεκτρικό, υδρευτικό κλπ.
10.15. Οι οικίες είναι σχεδιασμένες με προσανατολισμό ώστε να δέχονται όλες τις ακτινοβολίες, που είναι απαραίτητες στον άνθρωπο, με τέτοιο τρόπο ώστε να εναρμονίζονται με το φυσικό περιβάλλον και να το σέβονται. Η κατασκευή τους θα είναι με τέτοιο τρόπο ώστε να είναι ενεργειακά αυτάρκης και θα κατασκευάζονται μόνο από φυσικά υλικά, της μητέρας γης. Όλες οι πόλεις και οι κωμοπόλεις θα εξυπηρετούνται σε όλη την έκταση τους με άμεση πρόσβαση από οικολογικούς συρμούς πόλεων.
10.16. Για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών έχουν σχεδιαστεί παράλληλα με τους αυτοκινητόδρομους να λειτουργούν αμαξοστοιχίες υψηλών ταχυτήτων και προδιαγραφών.
10.17. Κάθε κωμόπολη ή πόλη, ανάλογα στο μέρος που βρίσκεται, θα έχει τις ανάλογες υποδομές για την διασύνδεσή της με την υπόλοιπη χώρα.
10.18. Ιδιαίτερη βαρύτητα δίδεται στην αεροπορική διασύνδεση, που θα καλύπτει όλες τις περιοχές της Ελλάδος, ηπειρωτική και νησιωτική χώρα. Όλα τα νησιά μας θα είναι συνδεδεμένα με ακτοπλοΐα μεταξύ τους και με την ηπειρωτική Ελλάδα. ΣΕΛΙΔΑ 23 από 40
10.19. Επίσης θα γίνεται χρήση υδροπλάνων όπου είναι αναγκαίο.
10.20. Το σχέδιο της Ελλήνων Πολιτείας είναι οι μεγαλουπόλεις να δώσουν την θέση τους προοδευτικά στις μικρές πόλεις, κωμοπόλεις, που θα κατασκευαστούν, ώστε οι πολίτες να απολαμβάνουν αυτά που παρέχει η φύση της χώρας μας.
10.21. Η Ελλήνων Πολιτεία μέσω των τιμών των ακινήτων (real estate) δημιουργεί τις προϋποθέσεις για την αποσυμφόρηση των μεγάλων πόλεων.
10.22. Πρόγραμμα της Ελλήνων Πολιτείας είναι η κατασκευή μιας πόλης εξ’ αρχής και εξ’ ολοκλήρου, που θα φιλοξενεί αποκλειστικά την διοίκηση, θα περιλαμβάνει όλα τα υπουργεία, τους οργανισμούς και τα ιδρύματα, τα οποία θα διοικούν την Ελλήνων Πολιτεία.
10.23. Η πόλης αυτή θα κατασκευαστεί σε μια περιοχή, που θα αναδεικνύει το κάλλος της Ελληνικής γης, θα έχει ξενοδοχειακές εγκαταστάσεις, που θα προσφέρουν άριστη εξυπηρέτηση για επίσημους προσκεκλημένους, καθώς και υπερσύγχρονες εγκαταστάσεις όλων των υποδομών, όπως αεροδρόμιο, πάρκα κλπ.
10.24. Σε αυτήν την πόλη η Ελλήνων Πολιτεία θα κατασκευάσει ανάλογη με τη χρήση του οικοδομικό συγκρότημα, που θα φροντίσει να γίνει η νέα έδρα του οργανισμού Ηνωμένων Εθνών.
10.25. Θα κληθούν όλα τα κράτη να στείλουν τους επίσημους πρεσβευτές τους, που έχουν στα Ηνωμένα Έθνη και να εγκατασταθούν στο οικοδομικό συγκρότημα εντελώς δωρεάν.
10.26. Η Ελλήνων Πολιτεία είναι έτοιμη να καλέσει όλα τα Έθνη – Κράτη να φιλοξενηθούν από αυτήν στην νέα έδρα των Ηνωμένων Εθνών που θα ιδρύσει.
10.27. Για να σταματήσει η υπέρογκη δαπάνη, που καλούνται σήμερα να πληρώσουν, στις σημερινές εγκαταστάσεις των Ηνωμένων Εθνών. Αυτό θα γίνει ως δείγμα μεγαλοπρέπειας του Ελληνικού Έθνους προς ολόκληρο τον πλανήτη.
ΚΑΛΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΡΟΣΚΑΛΟΥΜΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΥΣΤΑΤΗ ΩΡΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΔΕΡΦΟΥΣ ΜΑΣ ΝΑ ΕΝΩΘΟΥΜΕ,ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΟΙΚΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΩΣΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΤΙΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΘΑ ΕΚΤΕΛΕΣΟΥΝ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΟΛΟΙ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΘΕΣΗ!!!
ΤΩΡΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΕΛΑ ΜΑΖΙ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΛΟΥΤΟ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΣΧΥ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΥΝΑΜΗ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΣΟΥ.
ΑΣΚΟΣ ΤΟΥ ΑΙΟΛΟΥ17,5 ΧΛΜ ΠΕΟ ΘΕΣ/ΝΙΚΗ-ΣΕΡΡΩΝ ΔΡΥΜΟΣ ΩΡΑΙΟΚΑΣΤΡΟΥemail.askostoyaioloy@gmail.comΚΙΝ. 6977868000 - 6907847307
ΑΣΚΟΣ ΤΟΥ ΑΙΟΛΟΥ
17,5 ΧΛΜ ΠΕΟ ΘΕΣ/ΝΙΚΗ-ΣΕΡΡΩΝ
ΔΡΥΜΟΣ ΩΡΑΙΟΚΑΣΤΡΟΥ
email.askostoyaioloy@gmail.com
ΚΙΝ. 6977868000 - 6907847307
ΑΣΚΟΣ ΤΟΥ ΑΙΟΛΟΥ FB: https://www.facebook.com/askostoyaioloy
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΟΣ ΙΣΑΑΚΙΔΗΣ YOUTUBE
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ:
ΙΔΡΥΤΙΚΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ:
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου