Μετά τις μάσκες, η τηλεκπαίδευση. Αναμενόμενο.
Μαθητές που δεν μπορούν να συνδεθούν στο σύστημα για την τηλεκπαίδευση, επανειλημμένες αστοχίες για πολλούς που κατάφεραν να συνδεθούν (τους «πέταγε έξω»), προβλήματα στον ήχο και την εικόνα, είναι μόνο μερικά, αλλά σημαντικά προβλήματα που αντιμετωπίζουν μαθητές και εκπαιδευτικοί τις πρώτες ώρες της εφαρμογής του συστήματος εμπνεύσεως της Νίκης Κεραμέως. Τι απαντά η υφυπουργός Παιδείας Σοφία Ζαχαράκη.
Θυμίζουμε ότι από σήμερα είναι υποχρεωτική η τηλεκπαίδευση λόγω κορωνοϊού (σ.σ. θα μπαίνουν μάλιστα και απουσίες σύμφωνα με τους… φωστήρες του Υπουργείου), για τα γυμνάσια και τα λύκεια της χώρας. Η έναρξη των μαθημάτων έχει οριστεί στις 8:00 για τα λύκεια και στις 8:30 για τα γυμνάσια και κάθε διδακτική ώρα διαρκεί 40 λεπτά. Έτσι, το πρόγραμμα των λυκείων θα ολοκληρώνεται στις 13:40 και των γυμνασίων στις 14:10.
Γονείς και εκπαιδευτικοί από όλη την Ελλάδα καταγγέλλουν ότι υπάρχει πρόβλημα στην παρακολούθηση των μαθημάτων, ενώ κατά τις πληροφορίες του alfavita.gr συνεχή είναι τα προβλήματα και το σύστημα είτε έχει «κρασάρει» εντελώς είτε εμφανίζει προβλήματα σε δεκάδες περιοχές, όπως: Ίλιον, Βόρεια Αττική (Δροσιά, Άγιος Στέφανος) Λυκόβρυση, Παγκράτι, Νέα Σμύρνη, Νέος Κόσμος, Άλιμος, Περιστέρι, Καισαριανή, Βύρωνας, Υμηττός, Καρέας, Αργολίδα, Σέρρες, Ρέθυμνο, Πάτρα, Γρεβενά και άλλες πολλές, πάρα πολλές…
Ενδεικτικό είναι ένα απελπισμένο μήνυμα που έλαβε το alfavita από εκπαιδευτικό: «Καλημέρα και καλή εβδομάδα Τελείωσε το webex. Δεν μπορεί να λειτουργήσει. Δεν μπορούμε να μπούμε. Έγιναν δύο πρώτες ώρες και τώρα τίποτα».
Η προχειρότητα με την οποία το Υπουργείο αντιμετωπίζει ένα τέτοιο ζήτημα είναι απίστευτη. Εκτός του ότι έκλεισαν Γυμνάσια-Λύκεια χωρίς επαρκείς και πειστικές εξηγήσεις, έκαναν την τηλεκπαίδευση υποχρεωτική, την ώρα που υπάρχουν σοβαρά και πρακτικά προβλήματα στην εφαρμογή της, αφού ούτε οι υποδομές υπάρχουν για ταυτόχρονη υπερφόρτωση (μην ξεχνάμε ότι εκτός της τηλεκπαίδευσης, υπάρχει και η τηλεργασία, αλλά και όλες οι καθημερινές λειτουργίες των υπηρεσιών και των επιχειρήσεων, συν τα όσα σημαίνει για τη χρήση του διαδικτύου το κλείσιμο όλων των καταστημάτων και ο περιορισμός των μετακινήσεων), αλλά ούτε και η διαθεσιμότητα στο δίκτυο, όπως αποδεικνύεται εκ του πρακτέου.
Και μην ξεχνάμε ότι οι μαθητές δεν έχουν μόνο το σχολείο. Έχουν και φροντιστήριο, έχουν και ξένες γλώσσες, όλα μέσω τηλεκπαίδευσης. Κι όλα αυτά, την ώρα που το υπουργείο Παιδείας αποφεύγει να δώσει απαντήσεις και φυσικά λύσεις, σε απλά καθημερινά ερωτήματα:
Τι πρόβλεψη είχε κάνει για τα σπίτια μαθητών που δεν έχουν (οικονομική) δυνατότητα σύνδεσης στο διαδίκτυο;
Τι γίνεται με τις οικογένειες που έχουν 2-3 παιδιά για τηλεκπαίδευση, γονείς σε τηλεργασία και έναν υπολογιστή;
Τι γίνεται με τις οικογένειες που δεν έχουν καν υπολογιστή;
Τι λένε στο Υπουργείο, τι θα γίνει με τις απουσίες
Σε ζήτημα της πλατφόρμας Webex απέδωσε τα προβλήματα της τηλεκπαίδευσης για τα γυμνάσια και λύκεια της χώρας, η υφυπουργός Παιδείας Σοφία Ζαχαράκη.
Κάνοντας λόγο για κεντρικό πρόβλημα από την εταιρεία από την οποία υπάρχουν διαβεβαιώσεις να γίνει ό, τι είναι δυνατό για την επίλυση του προβλήματος, η κ. Ζαχαράκη μιλώντας στη δημόσια τηλεόραση, διευκρίνισε ότι όλες οι πλατφόρμες του υπουργείου, συμπεριλαμβανομένου και του Πανελληνίου Σχολικού Δικτύου, λειτουργούν κανονικά, ενώ για σήμερα δεν θα προσμετρηθούν οι απουσίες των μαθητών που δεν κατάφεραν να συνδεθούν.
Σύμφωνα με τη Γενική Γραμματέα του υπουργείου Παιδείας, όλες οι πλατφόρμες του Υπουργείου, συμπεριλαμβανομένου και του Πανελληνίου Σχολικού Δικτύου, λειτουργούν κανονικά, η παραπάνω κατάσταση οφείλεται στον τεράστιο αριθμό των χρηστών (σ.σ. δεν το περίμεναν δηλαδή κλείνοντας Γυμνάσια και Λύκεια;):
«Οι αριθμοί είναι ασύλληπτοι. Μιλάμε για 600.000 μαθητές σε όλη τη χώρα. Είναι τεράστια επιτυχία του υπουργείου η εφαρμογή του συστήματος ωστόσο ακόμη, δεν είμαστε Εσθονία. Δεν μπορεί από τη μία ημέρα στην άλλη το σύστημα να λειτουργήσει άψογα. Χρειάζεται να επιδείξουμε υπομονή. Είναι μόλις η πρώτη ημέρα εφαρμογής του. Είναι σίγουρο ότι τις επόμενες ημέρες η κατάσταση θα εξομαλυνθεί», είπε η Αναστασία Γκίκα μιλώντας στο CNN Greece.
Για αν οι απουσίες μπουν κανονικά στους μαθητές που προσπάθησαν, αλλά δεν κατάφεραν να συνδεθούν στην πλατφόρμα, η κα Γκίκα διευκρινίζει πως είναι ακόμη πολύ νωρίς για μια τέτοια συζήτηση: «Οι απουσίες καταχωρίζονται κανονικά αλλά στο τέλος Ιανουαρίου ο σύλλογος των εκπαιδευτικών κάθε σχολείου αποφασίζει συνολικά γι’ αυτές. Είναι ακόμη πολύ νωρίς για να μας απασχολεί κάτι τέτοιο. Η βασική μέριμνά μας αυτή τη στιγμή είναι να λειτουργήσει αποτελεσματικά το σύστημα».
Αντίδραση από την αντιπολίτευση
Ο εκπρόσωπος Τύπου του ΣΥΡΙΖΑ Νάσος Ηλιόπουλος επεσήμανε για το φιάσκο: «Η σοβαρή προεργασία του επιτελικού κράτους και της επιμελούς κυρίας Κεραμέως μπροστά στο δεύτερο κύμα της πανδημίας ήδη αποδίδει καρπούς. Πρώτη ημέρα τηλεκπαίδευσης και τα πάντα έχουν καταρρεύσει. Μετά το “σκόιλ ελικίκου” ζούμε άλλον έναν ψηφιακό θρίαμβο της κυβέρνησης του κ. Μητσοτάκη. Είναι πλέον φανερό ότι και στο ζήτημα των σχολείων, Κεραμέως – Μητσοτάκης για 8 μήνες πέταγαν χαρταετό».
Η Ελληνική Λύση από την πλευρά της ανέφερε: «Το περιβόητο επιτελικό κράτος με τα πολυδιαφημισμένα στελέχη προερχόμενα από το ΠΑΣΟΚ στάθηκε κατώτερο των περιστάσεων για ακόμα μια φορά. Η κατάρρευση του συστήματος τηλεκπαίδευσης είναι ανεπίτρεπτη, ειδικά μετά την εμπειρία του Απριλίου. Ασχέτως από τις ευθύνες που θα αποδοθούν, η κυβέρνηση φέρει ακέραια την ευθύνη για τις επιλογές της».
Η Χαρά Κεφαλίδου, υπεύθυνη ΚΤΕ Παιδείας του Κινήματος Αλλαγής, δήλωσε για την κατάρρευση Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου:
«Πρώτη ημέρα λειτουργίας του Webex και το σύστημα κατέρρευσε μέσα στις δυο πρώτες ώρες λειτουργίας του. Οι κατά καιρούς διαβεβαιώσεις ετοιμότητας ‘πήγαν περίπατο’ από την πρώτη στιγμή! Πού είναι η αξιοπιστία που παρείχε η σύμβαση με την εταιρεία CISCO; Πού είναι η ίδια η σύμβαση που ουδέποτε ήρθε στη Βουλή αν και είχε ζητηθεί από όλα τα κόμματα. Από τον περασμένο Μάρτιο το Υπουργείο όφειλε να γνωρίζει τις δυνατότητες και τις αντοχές του συστήματος. Όφειλε να έχει αξιοποιήσει υπάρχουσες μελέτες στα συρτάρια των αρμόδιων για την αναβάθμιση των υποδομών των σχολικών μονάδων. Το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο που κατέρρευσε σήμερα είναι η τρανταχτή απόδειξη της πλήρους ανετοιμότητας της ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας να αντιμετωπίσει τα φλέγοντα ζητήματα στην εκπαίδευση. Η εξ αποστάσεως από εδώ και πέρα θα αποτελέσει την κύρια μορφή εκπαίδευσης. Πρέπει όλοι, και κυρίως η Κυβέρνηση, να σταθούμε στο ύψος των δύσκολων περιστάσεων που επιβάλλει η πανδημία. Επιτέλους αναζητείται σοβαρότητα από σοβαροφάνεια έχουμε πλεόνασμα»!
ΠΗΓΗ newsbreak/gr
ΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΤΕΘΕΙ ΣΤΟΝ ΑΡΕΙΟ ΠΑΓΟ ΜΕ ΑΡΙΘΜΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ 6199/2015 ΣΥΝΕΠΩΣ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΑΕΡΑ ΚΑΙ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΕΣ ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΨΗΦΟΘΗΡΙΑ.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ
ΝΕΥΡΑΛΓΙΚΟΙ ΚΥΡΙΟΙ ΑΞΟΝΕΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ
1.0. ΠΑΙΔΕΙΑ
Η Ελλήνων Πολιτεία θεωρεί την παιδεία ως τον κρισιμότερο και πιο νευραλγικό τομέα της κοινωνίας. Το πρόγραμμα είναι να διαθέσει τεράστια κεφάλαια ώστε να δημιουργηθεί η υλικοτεχνική δομή για την άριστη και πλήρη παιδεία των Ελληνόπουλων.
Ο σκοπός της Ελλήνων Πολιτείας είναι η πλήρης και ολοκληρωμένη παιδεία. Το κτίσιμο του πνεύματος και του σώματος είναι υποχρέωση την Πολιτείας η οποία αναλαμβάνει πλήρως ως καθήκον της ενώπιον του Γένους μας.
1.1. Τα σχολεία θα είναι τα εκκολαπτήρια των νέων Ελληνικών Γενεών και θα λειτουργούν για την παραγωγή των νέων πολιτών με τη δόμηση του σώματός τους, της ψυχής τους και του πνεύματος τους ώστε να αξιώνονται για να πάρουν την Ελλήνων Πολιτεία στα χέρια τους.
1.2. Τα σχολεία χωρίς κανένα οικονομικό περιορισμό θα έχουν ότι κάθε σύγχρονη υλικοτεχνική υποδομή απαιτεί για την επίτευξη του σκοπού τους μέχρι θέατρα για παραστάσεις μάθησης όπως μας κληροδότησαν οι προγονοί μας. Αυτό σημαίνει ότι το σχολείο θα ικανοποιεί και θα αναπτύσσει όλη την δημιουργική ικανότητα των Ελληνόπουλων. Εκτός από την παιδεία της πνευματικής μάθησης κάθε σχολείο θα έχει όλες τις υποδομές αθλοπαιδιών σε ατομικά και σε συλλογικά αθλήματα. Οι αθλητικοί σύλλογοι, τα σωματεία κλπ δεν θα έχουν λόγο ύπαρξης στην Ελλήνων Πολιτεία εφόσον θα ενσωματώνονται από λειτουργικής άποψης με τα σχολεία. Σε οποιοδήποτε άθλημα έχει ταλέντο, έφεση ή αρέσκεια το Ελληνόπουλο θα έχει την ευκαιρία να την εξασκεί εντός των εγκαταστάσεων του σχολείου του.
1.3. Αυτό βέβαια προϋποθέτει τον πλήρη εξοπλισμό και την απαραίτητη στελέχωση από τους ικανότερους εκπαιδευτές – προπονητές για κάθε συγκεκριμένο άθλημα. Έτσι θα υπάρχει μια ταυτόχρονη παιδεία των Ελληνόπουλων και στο σώμα και στο πνεύμα γιατί και τα δύο πρέπει ταυτόχρονα να γυμνάζονται.
1.4. Επίσης κάθε σχολείο θα περιλαμβάνει τις πιο άρτιες εγκαταστάσεις για την κάλυψη των έμφυτων τάσεων που υπάρχουν στον άνθρωπο για την ανάδειξη της καλαισθησίας με την τέχνη. Κάθε Ελληνόπουλο θα μπορεί να συμμετέχει σε εκπαιδευτικό πρόγραμμα μάθησης μουσικής, σε οποιοδήποτε μουσικό όργανο αρέσκεται καθώς και φωνητικής έκφρασης.
1.5. Ιδιαίτερη βαρύτητα θα δοθούν για την κάλυψη των καθαρά Ελληνικών τεχνών, έκφρασης της καλαισθησίας όπως θέατρο, ζωγραφική, γλυπτική, αγγειοπλαστική και κάθε μορφή καλλιτεχνίας.
1.6. Το Ελληνόπουλο θα έχει ολοκληρωμένο πρόγραμμα παιδείας μάθησης, εξάσκησης, προετοιμασίας, εκγύμνασης σωματικής- πνευματικής, μόνο εντός του σχολείου .
1.7. Σήμερα το εκπαιδευτικό σύστημα του καθεστώτος σκοτώνει την δημιουργική φαντασία, την πραγματική έφεση μάθησης των παιδιών από την πρώτη στιγμή που έρχεται σε επαφή μαζί τους. Το εκπαιδευτικό καθεστωτικό σύστημα θέλει να καταστρέφει την κριτική ικανότητα και την δημιουργική έφεση με το να εντάσσει όλους τους μαθητές σε ένα πλαίσιο αναπαραγωγής συγγραμμάτων και ιδεών που να μπορεί να καθοδηγεί σκέψη και πράξη σύμφωνα με το σχεδιασμό που κάνουν για να εξυπηρετούνται αλλότρια προς το Έθνος μας συμφέροντα και συγκεκριμένες ομάδες (στοές, μασονικές εταιρείες, μασονικά εκπαιδευτικά συμβούλια, δογματικό ιερατείο κλπ).
1.8. Αυτό επιβάλλει την αλλαγή όλων των συγγραμμάτων που είναι για να εγκλωβίζουν την σκέψη του ανθρώπου σε σκέψεις οι οποίες δεν είναι αληθινές και δεν προάγουν το υπαρκτό και το αληθινό. Η Ελλήνων Πολιτεία θα καθιερώσει μέσα από τις δομές της συγγράμματα τα οποία θα πραγματεύονται μόνο με το πραγματικό και αληθινό της Κοσμοθέασης (Κοσμοθέαση είναι οτιδήποτε προσλαμβάνεται από τις αισθήσεις και γίνεται αντιληπτό μέσω της νοητικής διεργασίας ως αληθινό και υπαρκτό) και της συμπαντικής θέσης του ανθρώπου που βρίσκεται στον πλανήτη γη. Τα συγγράμματα μας μέσα στα πλαίσια του αληθινού και του υπαρκτού θα είναι απόρροια της Πανάρχαιας Ελληνικής Γραμματείας μας και της ανελιγμένης σύγχρονης γνώσης που προέρχεται από την κυτταρική μας μνήμη.
1.9. Θα ενισχύει η Παιδεία την δημιουργική φαντασία και την κριτική ικανότητα για κρίση γιατί ο αυριανός Πολίτης πρέπει να μετέχει «κρίσεως και αρχής» σε οτιδήποτε υπάρχει ώστε να διακρίνει τι είναι δικό του τι είναι μέσα από την Κοσμοθέαση του και τι όχι (Κοσμοθέαση είναι οτιδήποτε προσλαμβάνεται από τις αισθήσεις και γίνεται αντιληπτό μέσω της νοητικής διεργασίας ως αληθινό και υπαρκτό).
1.10. Μεγάλη βαρύτητα θα δοθεί στην Τρίτη βαθμίδα Παιδείας όπου θα διδάσκονται με δημιουργική κατεύθυνση, πραγματικές επιστήμες, σε πραγματική βάση.
1.11. Η Τρίτη βαθμίδα θα αποτελέσει το όχημα ανάπτυξης κάθε επιμέρους κλάδου ο οποίος θα αφορά τον εκπαιδευτικό, κοινωνικό, παραγωγικό τομέα της Πολιτείας μας. Θα καθιερωθεί η αληθινή θεϊκή μας γλώσσα σε όλες τις βαθμίδες μέσα από τον κλάδο της Φιλολογίας.
1.12. Οι τεχνολογικές σχολές θα αναπτύξουν οτιδήποτε χρειάζεται ο άνθρωπος και αυτό θα είναι μόνο μέσα στην νομοτελειακή θέση του ανθρώπου όπως πραγματικά αληθινά φάρμακα τα οποία δεν θα έχουν μία ένδειξη και πενήντα αντενδείξεις και ούτε θα παράγονται από εταιρείες οι οποίες ενδιαφέρονται μόνο για το κέρδος παρά τις βλάβες και τις συνέπειες που προξενούν, αλλά θα είναι μόνο προς όφελος του ανθρώπου.
1.13. Οτιδήποτε εξελίσσεται στην Τρίτη βαθμίδα θα είναι πάντα σε απόλυτη συνεργασία με τον παραγωγικό ιστό της Πολιτείας ώστε κάθε καινοτομία κάθε νεοτερισμός να εφαρμόζεται άμεσα προς όφελος ολόκληρης της κοινωνίας.
1.14. Η Παιδεία στην Ελλήνων Πολιτεία θα είναι το πανίσχυρο εργαλείο για την παραγωγή Ελλήνων Πολιτών με κρίση, επίγνωση και αυτογνωσία έτσι όπως πρέπει να είναι κάθε Έλληνας «Πολίτης».
1.15. Ιδιαίτερη σημασία θα δοθεί στους εκπαιδευτικούς κάθε βαθμίδας. Το λειτούργημα του εκπαιδευτικού στην Ελλήνων Πολιτεία είναι ύψιστο. Οι δάσκαλοι των Ελλήνων οφείλουν να προάγουν μόνο το πραγματικό και αληθινό και με κανένα τρόπο το δογματικό. Η Ελλήνων Πολιτεία για το τεράστιο έργο που θα παρέχουν θα τους τιμά και ηθικά και οικονομικά. Είναι όμως υποχρέωση τους να προάγουν με τον πιο άρτιο και άριστο τρόπο το Ελλάνιο Αξιακό Σύστημα δηλαδή τις Αξίες, τις Αρχές και τους Πολιτειακούς μας νόμους γινόμενοι οι ίδιοι φορείς αυτών. Οφείλουν προτάσσοντας την υποχρέωση έναντι του λειτουργήματος τους να υπερβαίνουν κάθε προσωπική τους ή οικογενειακή τους κατάσταση και να υπηρετούν άριστα την θέση για την οποία τους θεώρησε άξιους και τους έδωσε η Πολιτεία. Η Πολιτεία θα τους επιβραβεύει για τα αποτελέσματα της μετάδοσης του Ελληνικού Αξιακού Συστήματος, των γνώσεων, της κριτικής ικανότητος των εκπαιδευόμενων αλλά θα τους τιμωρεί για κάθε διαστρέβλωση του Αξιακού μας καθώς και κάθε συμπεριφορά τους η οποία προσβάλλει, θίγει, μειώνει την οντολογική θέση κάθε Έλληνα Ιθαγενή εκπαιδευόμενου καθώς και την προσωπικότητά του. Θα τιμωρείται σύμφωνα με τους νόμους της Πολιτείας.
2.0. ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ
2.1. Η Ελλήνων Πολιτεία σε όλους τους Δήμους θα προσφέρει Διαρκή Ελληνική Παιδεία.
2.2. Θα κατασκευαστούν χώροι Διδασκαλίας και Φιλοξενίας για όλες τις ηλικίες, με εξειδικευμένους εκπαιδευτικούς με άξονα Διδασκαλίας την Γραμματεία μας και την αναβάθμιση σε κάθε τομέα ενδιαφέροντος των Πολιτών που θα ακολουθούν το πρόγραμμα. Στοίχημα της Πολιτείας είναι η αναβάθμιση ολόκληρης της κοινωνίας εντός του Ελλάνιου Αξιακού Συστήματος.
2.3. Θα οργανωθούν ειδικά εκπαιδευτικά προγράμματα για τους Έλληνες όλων των ηλικιών. Θα επιδοτηθεί ένα «τέλος εκπαίδευσης» για κάθε Έλληνα και Ελληνίδα ξεχωριστά, ώστε να παρακολουθούν τις εκπαιδευτικές συνεδρίες και τα προγράμματα ή να οργανώνουν τέτοιες συνεδρίες και προγράμματα για «επανεκπαίδευση και επανακατάρτιση», ούτως ώστε, ο κάθε Έλληνας να ενημερώνεται για τις νέες προοπτικές, τα νέα επαγγέλματα, νέες δεξιοτεχνίες, τέχνες, γινόμενοι όλοι παραγωγικότεροι πολίτες.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου